Turtagrø Hotel

Ledige stillinger 2017 sesongen

Turtagrø Hotel åpner 07 april og stenger 11 september. Vi trenger nye ansatte i perioden: 30 mars – 13 september 2017.

Vi trenger:
Resepsjonister
Servitører
Assisterende kjøkkensjef/ Chef de Partie
Renholdere

Det som er viktig for oss når vi ansetter nye folk er:
At du har erfaring fra hotell- og restaurantbransjen
At du er en person som liker å bidra og være en del av et team
At du ønsker å jobbe nettopp her
At du tror du kan trives med å bo midt i fjellheimen
At du er utadvendt og liker å jobbe med mennesker
At du er selvstendig og kan trives under både hektiske perioder og stille perioder

Interessert i å jobbe hos oss?
Send en søknad med CV til daglig leder: laila@turtagro.no

I serveringen og i resepsjonen er det et krav at du snakker et av de Skandinaviske språk flytende.
Ellers må du beherske engelsk svært godt, da kommunikasjonen på huset stort sett er på engelsk.

Generelt om å jobbe på Turtagrø:
Turtagrø Hotel ligger 884 moh i Vest Jotunheimen, langs Rv 55 Sognefjellsveien, og har tradisjoner tilbake til 1880- årene. Turtagrø og Hurrungane er kjent som fjellsportens vugge i Norge.

Turtagrø Hotel er et sesongåpent hotell. Vi åpner alltid til påske og stenger i midten/ slutten av september. Høysesong på Turtagrø er mai måned og 10 juli – slutten av august. Vi har to ulike bygninger for overnatting til våre gjester:

Hovedhuset: Er fra 2002 og har 48 senger fordelt på 19 rom.

Sveitservillaen er den eldste bygningen på tunet. En staselig bygning fra 1888. I sveitserivillaen har vi 66 senger fordelt på 19 rom.

Alle fellesrom er på hovedhuset. Restauranten har 100 sitteplasser og her serverer vi både frokost, lunsj og 3-retters middag på kveldene. Vi har et konferanserom der vi har ulike arrangement og grupper/ møterI «Hulen» har vi vårt eget filmrom med plass til 40 personer.

Alle ansatte bor i personalboligen vår, som ligger rett i nærheten av hotellet. Boligen er møblert og felles oppholdsrom har tv og bredbåndsdekning.

Alle våre ansatte skal ha en arbeidsavtale når de starter ansettelsesforholdet. Her vil innholdet i stillingen og lønnsbetingelser stå beskrevet.

Som ansatt fra utlandet er det flere ting man må være oppmerksomme på ved et ansettelsesforhold i Norge. NAV har gitt ut en brosjyre om dette som dere finner hos www.nav.no

Turtagrø Hotel

Ledige stillinger 2017 sesongen

Turtagrø Hotel åpner 07 april og stenger 11 september. Vi trenger nye ansatte i perioden: 30 mars – 13 september 2017.

Vi trenger:
Resepsjonister
Servitører
Assisterende kjøkkensjef/ Chef de Partie
Renholdere

Det som er viktig for oss når vi ansetter nye folk er:
At du har erfaring fra hotell- og restaurantbransjen
At du er en person som liker å bidra og være en del av et team
At du ønsker å jobbe nettopp her
At du tror du kan trives med å bo midt i fjellheimen
At du er utadvendt og liker å jobbe med mennesker
At du er selvstendig og kan trives under både hektiske perioder og stille perioder

Interessert i å jobbe hos oss?
Send en søknad med CV til daglig leder: laila@turtagro.no

I serveringen og i resepsjonen er det et krav at du snakker et av de Skandinaviske språk flytende.
Ellers må du beherske engelsk svært godt, da kommunikasjonen på huset stort sett er på engelsk.

Generelt om å jobbe på Turtagrø:
Turtagrø Hotel ligger 884 moh i Vest Jotunheimen, langs Rv 55 Sognefjellsveien, og har tradisjoner tilbake til 1880- årene. Turtagrø og Hurrungane er kjent som fjellsportens vugge i Norge.

Turtagrø Hotel er et sesongåpent hotell. Vi åpner alltid til påske og stenger i midten/ slutten av september. Høysesong på Turtagrø er mai måned og 10 juli – slutten av august. Vi har to ulike bygninger for overnatting til våre gjester:

Hovedhuset: Er fra 2002 og har 48 senger fordelt på 19 rom.

Sveitservillaen er den eldste bygningen på tunet. En staselig bygning fra 1888. I sveitserivillaen har vi 66 senger fordelt på 19 rom.

Alle fellesrom er på hovedhuset. Restauranten har 100 sitteplasser og her serverer vi både frokost, lunsj og 3-retters middag på kveldene. Vi har et konferanserom der vi har ulike arrangement og grupper/ møterI «Hulen» har vi vårt eget filmrom med plass til 40 personer.

Alle ansatte bor i personalboligen vår, som ligger rett i nærheten av hotellet. Boligen er møblert og felles oppholdsrom har tv og bredbåndsdekning.

Alle våre ansatte skal ha en arbeidsavtale når de starter ansettelsesforholdet. Her vil innholdet i stillingen og lønnsbetingelser stå beskrevet.

Som ansatt fra utlandet er det flere ting man må være oppmerksomme på ved et ansettelsesforhold i Norge. NAV har gitt ut en brosjyre om dette som dere finner hos www.nav.no

English